Surat Kebenaran Berkahwin

Awasome Surat Kebenaran Berkahwin Ideas. Kebenaran berkahwin yang dikeluarkan oleh ketua. 1 ) borang permohonan kebenaran kahwin boleh diperolehi dari pejabat agama islam daerah, negeri yang.

Borang kebenaran ibubapa
Borang kebenaran ibubapa from es.slideshare.net

1 ) borang permohonan kebenaran kahwin boleh diperolehi dari pejabat agama islam daerah, negeri yang. Pengesahan dari ketua kampung ketua penduduk pesuruhjaya sumpah. Surat pernyataan ini bisa digunakan untuk kesanggupan dalam pembayaran seseorang yang.

Surat Pernyataan Ini Bisa Digunakan Untuk Kesanggupan Dalam Pembayaran Seseorang Yang.


2 kebenaran berkahwin akan dikeluarkan dalam masa. Surat akuan bersumpah jika salinan sijil perakuan nikah ibu bapa tidak ada. Pengesahan dari ketua kampung ketua penduduk pesuruhjaya sumpah.

Kebenaran Berkahwin Yang Dikeluarkan Oleh Ketua.


Contoh surat permohonan kebenaran berkahwin borang 1 (akuan pengesahan pemastautinan) yang disahkan oleh penghulu / ketua. 1 ) borang permohonan kebenaran kahwin boleh diperolehi dari pejabat agama islam daerah, negeri yang. Surat kebenaran berkahwin kali pertama dari jabatan polis jika anggota polis.

Permohonan Kebenaran Berkahwin Pasangan Yang Ingin Melangsungkan Pernikahan Mestilah Melakukan Permohonan Dan Mendapatkan Kebenaran Berkahwin Melalui Pejabat.


* ibu bapa / penjaga.

Belum ada Komentar untuk "Surat Kebenaran Berkahwin"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel