Ayat Aku Sedar Siapa Aku

Famous Ayat Aku Sedar Siapa Aku 2022. Bila dah terluka, baru kita sedar. Tolong tabah, walau aku dah hampir rebah.

Pena Seorang Muslim Ada Apa Dengan Muslim?
Pena Seorang Muslim Ada Apa Dengan Muslim? from penaseorangmuslim.blogspot.com

Siapalah diri aku dalam hidupmu adakah aku ini sebagai tunggul. Bila dah terluka, baru kita sedar. Yang dia sangat bermakna bagi kita.

Tolong Tabah, Walau Aku Dah Hampir Rebah.


Nia aku ambil dr fyqa. Yang dia sangat bermakna bagi kita. Siapalah diri aku dalam hidupmu adakah aku ini sebagai tunggul.

Aku Tahu Aku Siapa, Aku Tahu Tahap Ku Dimana, Aku Tahu Taraf Ku Juga Setaraf Mana, Aku Tak Pernah Minta Simpati Sesiapa, Aku Tak Pernah Minta Untuk Begini.


Bila dah terlalu rindu, baru kita sedar…. Bila dah terluka, baru kita sedar. Bila dah hilang, baru kita sedar.

Tetibe Jer Terkeluar Ayat Nie,Then Aku Rase Cam Best.


Aku rase title nie best.aku ske ayat nie.

Belum ada Komentar untuk "Ayat Aku Sedar Siapa Aku"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel