Maksud Doa Selepas Azan

List Of Maksud Doa Selepas Azan 2022. Walau bagaimapun, sedikit tambah, berikut ialah makna doa ini dalam bahasa yang lebih mudah difahami: Maksud doa selepas azan ya allah, tuhan yang telah mensyariatkan seruan azan dan sembahyang yang akan didirikan.

Doa Selepas Iqamat Mawar yang berduri hukum doa selepas azan
Doa Selepas Iqamat Mawar yang berduri hukum doa selepas azan from tenglows.blogspot.com

Doa selepas azan adalah sunat dan apabila azan selesai yang dibacakan oleh mu’azzin, setiap muslim yang mendengar azan hendaklah berdoa dengan penuh penghayatan. Kurniakanlah kedudukan yang tinggi dan terpuji yang. Walau bagaimapun, sedikit tambah, berikut ialah makna doa ini dalam bahasa yang lebih mudah difahami:

“Barang Siapa Yang Mendengar Azan Dan Berdoa Ya Allah, Wahai Tuhan Yang Telah Mensyariatkan Seruan Azan Dan Sembahyang Yang Akan Didirikan.


Walau bagaimapun, sedikit tambah, berikut ialah makna doa ini dalam bahasa yang lebih mudah difahami: Kurniakanlah kedudukan yang tinggi dan terpuji yang. Maksud doa selepas azan ya allah, tuhan yang telah mensyariatkan seruan azan dan sembahyang yang akan didirikan.

Erti Doa Selepas Azan Ada Dinyatakan Di Atas.


Doa selepas azan adalah sunat dan apabila azan selesai yang dibacakan oleh mu’azzin, setiap muslim yang mendengar azan hendaklah berdoa dengan penuh penghayatan.

Belum ada Komentar untuk "Maksud Doa Selepas Azan"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel